آیا ورزشی نوشیدنی خوب برای مزمن کلیه بیمار بیماری
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ورزشی نوشیدنی خوب برای مزمن کلیه بیمار بیماری

آیا نوشیدنی های ورزشی خوبی برای بیمار بیماری کلیوی مزمن؟ نوشیدنی های ورزشی غنی از کربوهیدرات ها که می تواند انرژی کافی برای مردم در طول یا بعد از ورزش ارائه هستند، بنابراین این یک انتخاب خوب برای مردم به پس از ورزش بنوشید است. اما شما می دانید بیمار بیماری کلیوی باید توجه بالا به رژیم غذایی خود را پرداخت، می توانید این بخش از مردم نوشیدنی های ورزشی مصرف؟
در زندگی روزمره ما، به طور عمده وجود دارد سه نوع از نوشیدنی های ورزشی. آنها هیپوتونیک، ایزوتونیک و هیپرتونیک هستند.
نوشیدنی های ورزشی هیپوتونیک یک غلظت پایین تر از شکر و نمک از بدن انسان است.
نوشیدنی های ورزشی ایزوتونیک یک غلظت مشابه از شکر و نمک به عنوان بدن انسان است.
نوشیدنی های ورزشی هیپرتونیک یک غلظت بالاتر از شکر و نمک از بدن انسان است.
هنگامی که مردم ورزش به خصوص استقامت، برخی از مواد معدنی هستند احتمال بیشتری برای از بدن از طریق عرق کردن مرخص شود. سپس، شکر، کم آبی بدن، عدم تعادل الکترولیت خون و خستگی به راحتی رخ می دهد. در این مورد، نوشیدنی های ورزشی می تواند این مشکلات به طور موثر تسکین دهد.
نوشیدنی های ورزشی با بیماری مزمن کلیه
اگر بیماران نوشیدن این نوشیدنی به عنوان دکتر توصیه، آنها می توانند به اندازه کافی انرژی دریافت، جلوگیری از قند خون پایین، هیدراته ماندن و حفظ تعادل الکترولیت از نوشیدنی های ورزشی.
با این حال، نوشیدنی های ورزشی نیز نوشابه های انرژی زا که غنی از سدیم هستند نامیده می شود. برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه، آنها همیشه مورد نیاز برای نگه داشتن یک رژیم غذایی کم سدیم. به نظر از این، نوشیدنی های ورزشی می تواند بار در کلیه به راحتی افزایش می دهد. مصرف بیش از حد سدیم می تواند خطر ابتلا به سنگ کلیه، احتباس مایعات و فشار خون بالا شود. علاوه بر این، برای بیمارانی که بیماری کلیوی است از دیابت ایجاد می شود، آنها نیز باید از مصرف نوشیدنی های ورزشی محدود در زندگی روزانه خود را.
اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: